7.1.14

Hvitt kjøkken

Dette er kanskje ikke det rommet jeg tilbringer mest tid i, men jeg er veldig glad i kjøkkentet vårt. Vi har en åpen løsning mot stuen, og vi ville ha det så enkelt som mulig, men samtidig praktisk. Innredningen er fra Kvik og armaturet er fra Vola. Benkplatene er i støpt betong og i corian, betongen gir et fin og røff kontrast til det hvite mens corian gjør kjøkkenøya mer diskre og mindre ruvende. 

Vi kunne sikkert ha valgt en barløsning mot stuen, men det hadde vi før og den ble ikke brukt. Nå har vi 120 cm brede skuffer som inneholder av duker, servietter, kjøkkenhåndkler lys, fat og dilldall. Jeg har lenge tenkt på å gjøre noe med veggen, og har vært innom alt fra tavlevegg (for mye kontrast) til ulike fliser. Tapet vil jeg ikke ha, eller kanskje, hvis jeg finne et som er perfekt, jeg letter ennå. Hva synes du?

Du kan se flere kjøkken på NKIs facebook-side og blogg og hos NIB.




________________________________________________________________________________


Jeg blir veldig glad om du stemmer på oss HER.








Pin It

4 kommentarer:

  1. Nydelig, delikat kjøkken- her får man puste. Og selvfølgelig stemmer jeg på dere:-) Lykke til!

    Og godt nyttår, kjære!

    Varme klemmer fra Marthe

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Marthe! Godt nyttår til deg også!

      Slett